לחצו לשיחה עם נציג 08-6169000

התקשרו עכשיו 08-6169000

מחליף חום קליפה וצינורות

מחליף חום קליפה וצינורות Tube & Shell

מידע שימושי

מחליף חום קליפה וצינורות בנוי מצינור בעל קוטר גדול ובתוכו מספר צינורות בעלי קוטר קטן, מבנה זה מאפשר לנוזל אחד לעבור בתוך הצינורות הפנימיים ולנוזל נוסף (בדר"כ מדיום חימום או קירור) לעבור בתוך הצינור הגדול כך שמתבצע מעבר חום בין הנוזלים דרך דפנות הצינורות הפנימיים.

 

דרכי טיפול

חברת אקו-טים שירותי אקולוגיה בע"מ מציעה 3 דרכי ניקוי עיקריים למחליפי חום:

  1. ניקוי (הידרודינמי ) בלחץ מים גבוה.

בבית המלאכה שנו אנו מחזיקים מגוון מכונות לחץ מים גבוה ניידות בלחצים שונים 700 – 2800 BAR כך שבאפשרותנו לבצע ניקוי למחליף החום בהתאם לעצימות הלכלוך ולהוראות היצרן, הניקוי בלחץ מים גבוה מאפשר את הסרת הלכלוך מהיחידה בזמן קצר יחסית ושומר על שלמות המתכות ביחידה, חברתנו מחזיקה מגוון רחב של ציודי קצה המאפשר טיפול יסודי בכל סוגי המחליפי חום. .

  1. ניקוי בסחרור תרכובות כימיות (סחרור כימי)

לחברתנו ניסיון של למעלה מעשור בטיפול במגוון סוגי מחליפי חום, בעזרת הידע שצברנו ושירותי מעבדה מתקדמים אנחנו יודעים להתאים תרכובת כימית למחליף החום שלכם בהתחשב בהנחיות הוראות היצרן של היחידה ורמת הלכלוך בשטח. בחלק מהמקרים לאחר הניקוי הכימי אנו מבצעים גם פסיבצייה ולבסוף שוטפים את היחידה במים ומכינים אותה לשימוש, במקרים מסוימים יש צורך לבצע ניקוי בלחץ מים גבוה כדי להשלים את תהליך הניקוי של היחידה לפני החזרה לשימוש.

  1. ניקוי מכאני במברשת מתכת

הניקוי המכאני משמש אותנו במחליפי חום קליפה וצינורות בעיקר ליחידות ציוד שאין אפשרות לנקות אותן במים או לצורך השלמת הניקוי לאחר ניקוי בסחרור כימי.  ניקי היחידות בשיטה זו מומלצת ברוב הוראות היצרן של יצרני היחידות המובילים בעולם ודורש מיומנות וציוד מתאים לכל יחידה.

 

 רוצים שנגיע לטפל ביחידת הציוד שלכם

חברת אקוטים שמה לה לדגל את אמנת השירות ללקוח ומשקיע מאמצים ומשאבים רבים כדי שכל הלקוחות שלה יקבלו את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

הצוותים שלנו מנוסים במגוון שיטות לניקוי מחליפי חום קליפה וצינורות ופלטות ובעזרת ציודים מהמתקדמים בעולם אנו יודעים לספק ללקוח חווית שירות מעולה הכוללת צוות מקצועי, ציודים ברמה מעולה ומעקב צמוד לכל ההליך כך שכל לקוח מקבל את היחידה שלו מוכנה לשימוש ובנוסף גם את כל המידע להמשך שימוש נכון.

 

 

איכות ושירות ברמה גבוהה

התקשר עכשיו 08-6169000

תמונות מהשטח
נשמח לענות לכם על השאלות
נגישות